خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

فصل ضعیف کوتینیو در بارسلونا و انتقادات شدید از این ستاره

فصل ضعیف کوتینیو در بارسلونا و انتقادات شدید از این ستاره
فصل ضعیف کوتینیو در بارسلونا و انتقادات شدید از این ستاره 160 میلیون یورویی و برزیلی باعث شده جدایی وی از بارسلونا قطعی به نظر برسد و او تمایل خود به این موضوع را به مدیریت باشگاه نیز اطلاع داده است.

کادناسر امروز در گزارشی مدعی شد منچستریونایتد علاقمند به جذب فیلیپ کوتینیو است و ممکن است ستاره برزیلی فصل بعد دوباره در انگلیس بازی کند. اما مشکل اینجاست که بارسا یک سال و نیم قبل با 160 میلیون یورو کوتینیو را جذب کرد اما افت وحشتناک او باعث شده هیچ تیمی علاقمند به پرداخت چنین رقمی برای خرید این بازیکن نباشد و بارسا احتمالا باید با ضرری هنگفت هافبک برزیلی خود را به فروش برساند.

احتمالا یونایتد بیش از 100 میلیون یورو برای خرید کوتینیو پرداخت نخواهد کرد و در صورت نهایی شدن این انتقال، بارسلونا گران ترین خرید تاریخ باشگاه خود را با ضرری فراوان از دست خواهد داد.

به جز منچستر، باشگاه متمول پاری سن ژرمن نیز علاقمند به خرید کوتینیو است اما رابطه نامطلوب دو باشگاه باعث شده اولویت بارسا، فروش هافبک خود به یونایند باشد اما اگر دو تیم بر سر رقم قرارداد انتقال کوتینیو به توافق نرسند، آنگاه پی اس جی احتمالا گزینه بعدی خواهد بود.

برچسب‌ها: اتحاد بارسلونا اخبار بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

110 Yosef A1398/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi